:خبر گزاري مهر -
تمایل به معناگرایی در برنامه های تلو یز یونی و اندیشیدن به جذابیت های بصری و"
."ساختاری برنامه بیننده را به رسالت اصلی خود در افزایش خرد جمعی کمک می کند
اکبرعالمی، محقق وکارشناس رسانه، در باره اینکه "مخاطب محوری" وتوجه افراطی
به ذائقه و سلیقه مخاطب، بی آنکه بیان مسایل ارزشی یا ترو یج مضامین فرهنگی رادر
پی داشته باشد چه تبعات و خطراتی را می تواند با خود به همراه بیاورد، به خبرنگار
تلو یز یونی "مهر"گفت: بزرگتر ین خطری که رسانه و تماشاگر را در این شرایط تهدید
می کند اینکه سلیقه تماشاگردرجا بزند وازهیچ ارتقاءاندیشه ای صورت نگیرد وتلو یز یون
.کارکرد جذابیت و معنایی خودرا از دست بدهد
برنامه های تلو یز یونی بایدبه گونه ای طراحی وارایه شوند که بتوانند هم جذابیت و
...سرگرم سازی بیننده را در پی داشته باشند و هم به مساله ارتقا اندیشه توجه نشان بدهند
البته ليد خبر بالا بايد به اين صورت عنوان گردد كه، متمايل نمودن بيننده برنامه هاي
،تلو يز يوني به معناگرايي و انديشيدن به جذابيت هاي بصري و ساختاري برنامه ها
.رسالت اصلي تلو يز يون با هدف افزايش خرد جمعي است
.كه البته اگر بعنوان نقل قول عينا نقل شده كه مسئله ديگري است